090513

Man läser bloggar, man kollar bilddagböcker och man ser människor på stan och alla människor verkar så jävla lyckliga.. Jag blir förbannad när jag ser sånt, eller egentligen kallas det väl avundsjuka.. Jag blir avundsjuk när jag ser hur jävla lyckliga alla människor är, hur kul alla har och hur folk tar till vara på sitt liv. Vad gör jag ? För det första så tror jag inte ens att mitt liv kan kallas för liv och för det andra så gör jag inte ett jäkla piss.. För jag vill inte ! Jag skriver som jag skrev på bdb, den enda jag vill det är att få vara ifred.. Inget annat, bara få slippa pressen och tjatet att man måste söka jobb och man måste leta praktik och man måste veta vad man vill göra med sitt liv.. Jag vet inte vad jag vill, just nu vill jag som sagt inget hellre än att få vara i fred.. Bara få vara hemma, kolla på mina tvprogram, gå mina promenader..  Utan krav och helt på mina villkor !

När jag gick i skolan så längtade jag tills den dag det skulle ta slut och nu, när den väl är slut, inte faan är livet bättre nu.. Under skoltiden kom man ju ut lite, man träffade folk och förhoppningsvis var det nån som undrade var man var om man plötsligt inte dök upp. Nu skulle jag kunna sitta här hemma, instängd dag ut och dag in och inte en jävel skulle märka nån skillnad.. Det skulle väl vara Arbetsförmedlingen då som skickar nått jäkla hotbrev om nått missat möte.. Så jag vill säga till alla som går i skolan, njut så länge det varar för när man slutar tillhöra skolan och börjar tillhöra Arbetsförmedlingen, då blir allt faan så mycket jävligare så skolan framstår som paradiset jämfört med det.. Jag lovar !

Kommentarer
Postat av: Besi

I agree !

2009-05-13 @ 13:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0