090520

Igår var jag, Jonas och Isabelle iväg och kollade på Karro-musikalen, den var så sjuuukt bra ! Speciellt alla sångare, så jäkla proffsigt så dom fick våran musikal att framstå som jag vet inte vad, jävligt oproffsig iaf.. Inget illa ment mot alla som var med i den men det är faktiskt sant ! Det fick mej i alla fall att sakna allt, och ångra en massa.. Som vanligt.. Jag har ingen lust att gå in på det nu, folk som läser här vet nog vad det handlar om ! Men meningen med skrivandet var iaf att berätta hur sjukt bra musikalen var och hur stolt man känner sej för att man gått på Karro som får fram så proffsiga elever (även om man själv inte är inräknad bland proffsen) ! :)

Kommentarer
Postat av: Besi

Mm jag brukar i vanliga fall bli mest impad av

teatrarna , men iår låg faan sångarna långt efter :)

Våran musikal va sämre än eran ! ( Inget illa menat mot nån som va me )

Men eran va skitbra tyckte jag :D

2009-05-20 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0