091108, 23.41



Igårkväll, för tredje gången i mitt liv, konstaterades det att jag är verkligen ingen "krogen-människa". Jag tycker ärligt talat inte att det är speciellt kul att gå på krogen alls. För det första så tycker jag oftast att fulla människor är otroligt jobbiga, kanske inte alltid dom personligen men att överhuvudtaget vara bland massa fulla människor. Och för det andra så spelas det alldeles för hög musik så skulle jag mot all förmodan vilja prata med någon skulle det fan i mej inte gå. Nej, vill jag lyssna på musik och dricka cola kan jag lika gärna göra det hemma. Där slipper jag fulla människor och jag får välja både genre och volym på musiken alldeles själv!

Men i alla fall så var vi på Frimis igår. Jag kände mej tvungen då det är 20 årsgräns på lördagar och jag för första gången var välkommen in. Stundtals var det kul men det berodde knappast på krogen i sej utan på delar av sällskapet!

Idag så var min kära far här, hyllades och firades till tusen! Eller kanske inte men han bjöds på både bullar och kladdkaka. Och som pricken över i:et vann han hela 75 kronor på en trisslott (som iofs var en besvikelse för min äldre syster som samlar på skrapade trisslotter utan vinst), så nöjd det var han nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0