091013, 23.18

I våran familj så har vi en liten katt som är smart kanske en del skulle säga, irriterande säger jag. Hon vet nämligen alltid exakt när det är dags att bli instängd i badrummet för kvällen. Trots att det inte alltid sker varken av samma person, på samma sätt eller på samma tidpunkt. I alla fall så är hon så smart (irriterande) att hon antingen gömmer sej bakom soffan eller under sängen i mitt rum, ställen där hon förstår att vi inte kan komma åt henne. Och ikväll var inget undantag. När jag närmade mej henne så slank hon, smidig som hon är, in under soffan. Jag ställde mej vid soffan och stampade lite, ett försök till att skrämma fram henne. Så mitt i stampandet känner jag en smärta i ena låret, det typ hugger till som vid en sträckning. Då kände jag bara, herregud jag kan väl inte ha sträckt mej av det där!? Jag rörde nästan inte på mej alls. Det är ju skandal, jag är knappt 20 år och kan inte stänga in min katt i badrummet utan att kroppen hindrar mej. Jag trodde jag var en ung, frisk tjej i sina bästa år men jag hade tydligen fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0