091026, 14.40

Idag för första gången någonsin (skulle jag tro) tänkte jag tanken "jag vill flytta". Långt härifrån.
Inte från min familj eller så men jag vill bara bort. Helst väldigt långt bort ifrån mej själv.
Eller så vill jag ha den där jävla fjärrkontrollen och spola tillbaka tiden några år, till tiden då jag hade
ett liv och faktiskt levde det. Numera har jag väl ett liv men jag är inte delaktig i det. Nej, jag står bredvid
och bara ser hur mitt och andras liv passerar medans jag varken har ork eller motivation att hänga på.

Varför kan inte vi människor fungera lite mer som datorer?
Sådär att när det behövs så kan man bara radera allt, installera om och börja på ny kula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0