090901, 23.57

Idag är det en vecka sedan jag skars upp och blev två cystor fattigare! Och dagen till ära gick jag min första riktiga promenad! Den var inte lång men ack så ansträngande för någon som nästan bara legat still i soffan på heltid under en vecka! ;) Slår vad om att min kondition och mina muskler kommer vara lika med noll när jag väl får börja träna på riktigt igen..

Utlovade ju några bilder från veckan som varit!



Min mage, ser ut som jag blivit "knivhackad"! ;)



Tack gode gud för lyfta-upp-sej-själv-handtaget och fjärrkontrollen som höjer och sänker
sängen och dess ryggsstöd! Hur f-a-n skulle jag ha klarat mej annars? :S



Nu har vi i alla fall en sak gemensamt du! ;)



Ni får nöja er med dom så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0