090924, 00.34

Jag sitter här och ska inom en väldigt snar framtid gå och lägga mej! Kände för en uppdatering men när jag nu väl påbörjade inlägget så kände jag att jag inte hade något att skriva om.. Det har inte hänt något kul, jag har inget spännande ämne att ta upp och dagens outfit, ja den är redan utlagd för dagen! ;) Så vad finns det att uppdatera? Mer än att jag ska iväg och träffa en psykolog imorgon, på sånt här vad ska man kalla det? Typ som en utvärdering, av mej, för att avgöra om jag ens är i behov av hjälp och för att i sånna fall kunna ge mej den hjälp jag behöver! Låter så väldigt allvarligt, jag är ju inte värsta psykopaten men jag själv anser att jag är i stort behov av hjälp för att kunna fortsätta mitt liv eller kanske snarare för att överhuvudtaget kunna skaffa mej ett liv!

Jag hoppas hon som jag ska träffa är snäll och förstående.. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Jag håller tummarna för morgondagen!:.)) Hoppas att du får en snällis som är förstående.



Tack för din kommentar också!:.))

2009-09-24 @ 08:23:35
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0