090924, 23.52

Jag känner för att ta upp nått sånt där superintressant ämne ikväll men just nu står det bara helt still! Kommer inte på ett enda spännande ämne! Och sånt där måste ju lixom komma spontant, speciellt om det handlar om något som gör en upprörd. Den bästa texten skrivs i stundens hetta, så är det i alla fall för min del. För att ett inlägg om ett ämne som gör mej arg ska bli riktigt bra så måste jag i skrivande stund vara, kanske inte arg, men lite upprörd och smått irriterad. Just ikväll så känner jag inte att jag har några större problem förutom att jag titt som tätt får uppleva delar av klimakteriet. Jag kan sitta still och så plötsligt bara bli helt överhettad! Om det inte är något annat allvarligt fel på mej så antar jag att det beror på sprutan jag får som ska göra att mina äggstockar får vila ett tag, och som gör att jag för tillfället är i klimakteriet! Men det känns lite sådär, att plötsligt bli sådär äckligt för varm..

Här inleder jag kvällens inlägg med att skriva att jag vill ta upp något intressant, så slutar det med att jag snackar om klimakteriet! Lyckat! ;) Nej men förövrigt så gick mötet med psykologen idag jättebra, hon var sådär trevlig, mysig och inbjudande! Jag upplevde till och med att hon var lätt att prata med och det är ingen vanlig upplevelse för mej! Jag hoppas att jag får fortsätta gå hos henne!

Nu ska jag kolla på Lady Gagas uppträdande från MTV:s Video music awards, uppträdandet är helt crazy men det var en helt sjukt bra version av låten Paparazzi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0