090912, 17.47

Alltså, Losing you med Dead by April live i Sommarkrysset (iofs bara sett på teve) är ärligt talat bland det bästa jag nånsin hört! Och jag vet inte hur många gånger det klippet visats på Youtube här hemma, minst en gång om dagen sen fjärde juli plus massa mer gånger vissa dagar! ;) Om jag ska vara ärlig så gillade jag inte låten sådär överdrivet mycket innan men tack vare det framträdandet så ändrades min uppfattning! Och om jag ska vara ännu mer ärlig så är det egentligen inte alls min musiksmak, popmetal eller vad det nu kallas, men dom är grymt bra!

Dagen förövrigt har spenderats i Askersund på chokladmässan med massa provsmak, kan det bli bättre? Älskar choklad! :) Är nog lite smått beroende till och med, om jag tänker efter.. Sen övningskörde jag lite med mamma också, är två år efter alla andra så det är på tiden att jag tar det där körkortet nu! Plus att det skulle kännas jävligt surt om till och med min tre år yngre syster var klar före mej..  

Här är förövrigt några, iofs mindre bra, bilder från Dead by April in Eskilstuna! ;)

   


Kommentarer
Postat av: Cristian

Suck, trist att du kommer med typ världens tråkigaste svar. "Ja visst" liksom.



2009-09-13 @ 01:17:54
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Mica

Gud så trött man var på den låten när man hade hört den tusen gånger under dagen då de spelade på krysset...men den är ju bra såhär i efterhand:P haha.

2009-09-22 @ 00:47:16
URL: http://cutebutdeadly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0