100830, 22.54

Tack för att du lagt ner din själ i att visa hur mycket du värdesätter vår vänskap, du måste verkligen ha slitit röven av dej. . .

Svikare. Det är vad världen verkar bestå av. Svikare och lögnare. Det är i alla fall den enda sortens människor jag har träffat under mina dryga 20 år. Och självklart får det mej att fundera över huruvida det beror på mej själv eller om jag helt enkelt bara haft otur. Riktigt otur, det kanske man har en eller två gånger. Men när alla som stått en nära visar sej vara samma typ av människa, då lutar det ju mer åt att det faktiskt beror på en själv. Jag vet inte.

Eller så får man väl bara inse att svikare och lögnare, det är dom det finns flest av. Tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0