100222, 23.46

Idag har jag läst mina gamla dagböcker. Till och från riktigt underhållande läsning måste jag säga. Jag la märke till att ett ofta förekommande ämne i min och säkert många andra unga tjejers dagböcker var just det här med brösten. "Varför i helvete växer dom aldrig? Det är ju bara jag som inga har.." Typ. Till mitt 13-åriga jag vill jag då bara säga att idag, 6-7 år senare, har jag fortfarande inte fått mycket till tuttar. Däremot har problemen växt till sej och jag vore nuförtiden tacksam om något så totalt oviktigt som bröststorleken vore mitt största bekymmer.






Kommentarer
Postat av: b

tuttar tuttar tuttar överallt !

hoppas att d aldrig nånsin mera blite kallt :P

2010-02-23 @ 20:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0