100106, 00.57

Satt en dag och kollade på tv, så i någon reklampaus råkade jag slå över till tvåan. Alldeles nyss hade föreställningen Dom små grejorna med Carl-Einar Häckner börjat, så jag skippade programmet jag tittat på innan och kollade istället på den. Det var så jäkla kul så precis nu sitter jag och kollar reprisen av samma program. Jag älskar verkligen när folk är sådär spontant roliga. Dom där små ansiktsuttrycken eller den där dialekten som bara gör hela grejen. Jag skulle kunna stå och säga precis, exakt samma saker utan att en jävel skulle skratta.

Längtar verkligen efter Let's Dance och David Hellenius, spontant roligare människa får man leta efter.






Kommentarer
Postat av: b

ELIN KLING , ELIN KLING !!

Lr inte (bg) hahah :P

2010-01-07 @ 15:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0