100518, 23.23

Nu har det blivit min tur att dela med mej av mina åsikter angående Kissies lilla uppvisning i BT-show, som så många andra redan gjort. Och egentligen finns det väl bara ett ord som beskriver det hela riktigt bra. Vidrigt. Riktigt jäkla vidrigt. Och det har ingenting med hennes gigantiska tuttar eller enorma läppar att göra. Hon som person är vidrig. Enligt henne själv är hon ju långt ifrån Kissie-rollen irl men den personen jag och alla andra kunde se under showen var ju just Kissie. Dryg, otrevlig, bitchig, divig som F-A-N och samtidigt otroligt omogen. Alla människor som har någon form av vett i skallen fattar att så beter man sej inte. Nej, det var vidrigt att se på. Och pinsamt.

Jag tycker det är skandal att det är en människa som hon som folk väljer att ha som förebild. En person som tjänar pengar på ren mobbing. För det är ju vad det oftast är, mobbing och på gränsen till grova trakasserier. Och det anser så många vara underhållande. Jag skrattar inte det minsta. Jag tycker bara det är sorgligt, att vi idag tydligen kan bli kända och tjäna pengar på precis vad fan som helst. Man har rätt till sina åsikter och man har rätt att uttrycka sina åsikter men av ren hyfs vet ju dom flesta människor om att man ibland kanske håller käften om vissa grejer.

Jag tror precis som Blondinbella att Kissie är en otroligt osäker person. För en trygg, säker och lycklig människa har inget behov av att trycka ner andra på det sättet.



Kommentarer
Postat av: Besifesi

håller me !

hon skämde ut sig fullständigt juh !

2010-05-20 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0