101103, 16.28

Alldeles nyss blev jag utfrågad av Nerikes Allehanda. Eller utfrågad och utfrågad, det ställdes en fråga från en person som jobbade på NA till mej. Frågan gällde huruvida jag kommit ihåg att ställa tillbaka klockan i lördags natt och det hela skulle tvunget avslutas med en bilddokumentation. Tilläggas bör att jag gått en åttio minuter lång promenad i storm och regn innan. Så i fall detta nu kommer kunna skådas i tidningen någon av dom närmsta dagarna vill jag i förväg be om ursäkt ifall jag uppfattas som något svettig, ruffsig eller allmänt stötande.  



Kom denna kvinna ihåg att ställa om sina klockor till vintertid?
Find out in NA.




Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack så jättemkt :)

2010-11-03 @ 20:52:25
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska ta me den tidningen åh visa för alla på jobbet :P särskilt om du ser ut som en pösmunk , en svettig en :P aaaaaaahaha

2010-11-03 @ 22:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0