100929, 20.24

Någon som hört talas om det nya programmet "Veckans kanin"? Ett program där man får rösta på den, av fyra kändisar, man tycker gjort/sagt det värsta under veckan och den som då "vinner" förföljs under en hel vecka av en "kanin". Jag berättade det här för både min mamma och min syster igår. Mammas reaktion var ett asgarv inte långt ifrån hysteriskt sammanbrott och min systers reaktion löd nått i stil med "herregud, skämtar du?". Men jag var ju tvungen att säga som det var, TYVÄRR INTE. Jag säger bara herregud, HERREGUD! Vem har kommit på konceptet lixom? Om det är en ide snodd från Japan blir jag inte det minsta förvånad men är det ett svenskt påhitt då tycker jag nästan att det är lite pinsamt.

Jag kan säga så mycket som att det inte är ett program som kommer få mej att sitta bänkad framför teven.

´

"Watch your mouth, or I will follow you wherever you go.."


Kommentarer
Postat av: b

aaaaaaaaaaaaahahah d programmet ska jag se :P

2010-09-30 @ 01:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0