100918, 14.22

Jag kräver att alla människor går och röstar i morgon och jag ber att alla röstar med hjärtat och inte med plånboken. Rösta på ett sätt så att det blir så bra som möjligt för så många som möjligt. För vad gör väl lite ökad skatt för de som redan har en förmögenhet och som får in en fet lön? Om det kan bidra till att många har en chans att få det bättre? Jag skulle vilja bidra till vårat samhälles välfärd om jag bara kunde men istället blir jag straffad för att jag för tillfället inte kan.

Jag ber er också att verkligen tänka om om det är så att ni funderar på att rösta på Sverigedemokraterna. De påstår sej stå för "trygghet och tradition" men jag skulle inte känna mej det minsta trygg i ett land som styrs av den här typen av människor. Jag skulle vara livrädd om ett parti som under sina "möten" lyssnar på och sjunger vit makt-musik skulle få något att säga till om. Så tänk om! Tänk efter vad det egentligen är dom står för. Och så säger jag bara, lyssna på Soran Ismails videobloggar om just SD. Han har jäkligt mycket bra att komma med.

Rösta mot rasism och för rättvisa. Rösta röd-grönt!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Med mig är det sådär, ligger super förkyld. Vad hittar du på i helgen då?

2010-09-18 @ 14:51:43
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0