090604a

Om man fick välja skulle jag vilja leva ett Sex and the city-liv. Det verkar perfekt. Sen skulle jag även vilja ha lite inslag av Twilight, det där med att ha nån som gör precis allt för att skydda en hela tiden vore inte helt fel. Jag skulle vilja ha den nästan löjligt puttinuttiga stämningen som finns i High School Musical-filmerna,  stämningen som gör att man alltid vet att det kommer sluta lyckligt. Skulle även gärna sno universalfjärrkontrollen från Click så att jag kunde spola över t ex möten på Arbetsförmedlingen osv. Jag skulle vilja ha det där från Arn som är så svårt att beskriva. Att folk är.. Vad ska man säga ? Att dom står vid sitt ord, att man kämpar för det man tror på om man så ska dö på kuppen. Jag vill ha Jessica Albas kropp i Honey. Vore inte helt fel att ha Harry Potters trollstav. Jag skulle vilja äta godiset som Pippi, Tommy och Annika köper i nått avsnitt i Pippi-serien. Jag skulle vilja lära mej åka skridskor så snabbt och enkelt som tjejen i Iceprincess gör. Klänningen som Hilary Duff har i Cinderella story skulle jag gääärna gifta mej i. Och på tal om giftemål skulle jag gärna ta över Jennifer Lopez jobb i Bröllopsfixaren. Jag skulle också vilja ha ganska mycket av lyxlivet alla lever i The Hills. Och sist men inte minst vill jag ha typ Kelly Clarksons sångröst eller Beyonces, det vore inte dumt.

Ungefär så här skulle mitt liv se ut.
Ja, om man fick välja alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0