090323

Förut pratade mamma och jag om folk som, hur ska man säga ? Folk som lixom kräver respekt.. T ex om man säger något "opassande" till en människa så svarar den; "Vet du inte vem du pratar med?" En sån människa får ingen respekt alls av mej, aboslut ingen alls.. Däremot t ex kändisar som verkar ha båda fötterna på jorden och som inte enligt sej själva är mer än någon annan, dom förtjänar verkligen respekt ! Och egentligen förstår jag inte varför kända, lite högre uppsatta människor tror att dom är förmer än andra ? Dom gör ju sitt jobb precis som alla andra.. Jag menar inte faan är det nån som säger ni till kassörskan på Ica hur bra hon än är på sitt jobb.. Man kan vara svinbra på sitt jobb men det innebär inte att man förtjänar respekt för det !

Sen måste jag avsluta med att säga att jag ÄLSKAR sparken Pussycat Dolls-Kimberly gör i bland annat When I grow up-videon, den gör mej motiverad ! ;)

//Gabrielle      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0