091125, 13.13

Imorse gjorde det ont, både inuti och utanpå. Helst ville jag bara ligga kvar i sängen och låta det göra ont.
Men jag var tvungen att gå upp eftersom jag skulle jobba och efter ett tag, när tankarna skingrats något gjorde det mindre ont. Så jag vill råda alla att skaffa sej dagliga rutiner, det är otroligt viktigt för att man ska kunna må bra. Det behöver inte vara stora saker man planerar utan bara en sån simpel grej som att man planerar att den tiden går jag till affären, den tiden lagar jag mat och den tiden kollar jag på det tv-programmet. Man får liksom något att se fram emot, något som hjälper en att hålla näsan över vattenytan och framförallt, man får något annat att tänka på för en stund.

Så jag råder alla människor att skaffa sej en vardag med rutiner, det är steg ett för att kunna må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0