091130, 21.18

Varför ville man klä sej likadant som sin bästis när man var liten? Eller man, det kanske bara var jag och min bästis som ville det! ;) Som jag berättat tidigare så började jag klä mej lite udda när jag var kanske 14 och det var väl också nånstans där som jag och min dåvarande bästis började tycka om att klä oss ungefär likadant! Och för att vara lite mer specifik så menar jag då inte likdant som i samma stil utan likadant som i PRECIS likadant! Det är konstigt det där för idag skulle jag verkligen hata att klä mej likadant som någon annan, speciellt någon som står mej nära. Vore ju skittråkigt att se ut precis som någon annan. När jag bara var 14 år kanske jag inte riktigt vågade vara ensam om att klä mej annorlunda så jag var tvungen att ha åtminstone en person omkring mej som inte heller såg ut precis som alla andra. Jag vet inte. Men jag vet i alla fall att idag vill jag vara unik och sticka ut, idag vågar jag och det är jag stolt över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0