101101, 20.22

Det var visst så att någon fyllde år igår !





Pappa funderar febrilt på vad han kan tänkas ha köpt. Tilläggas bör att han i princip aldrig
köper varken presenter eller julklappar till någon av oss själv utan beställer av mamma.












Och så mormors representant för dagen, en liten ängel vi fick efter på begravning.

Det är även andra gången i mitt liv jag får presenter av en person som inte längre är i livet. När jag fyllde sju hade min morfar dött bara några dagar innan och eftersom han också ofta beställde presenter till oss via mamma hade hon ju köpt en del som då var ifrån honom, och samma sak i år från söta lilla mormor. Som förövrigt var sjukt saknad. Är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0