101126, 22.58

Antingen så låter det helt annorlunda live eller så vet Idol-juryn ibland inte vad dom pratar om. Under Minnahs första låt Just the way you are smsade jag min syster och skrev "Oj, rysvarning" för jag rös verkligen under refrängen. Så jag kunde inte annat än sitta där med ett allmänt förvånat uttryck när jag hörde Laila Bagge Wahlgren säga att det ikväll inte kändes som att Minnah hade kontroll över rösten. Då tänkte jag att en av tre kan ju ha vaxpropp eller fått en plötslig släng av tondövhet men de andra två fortsatte på samma bana. Samma sak fast tvärtom hände när Minnah och Elin sjöng duett för några veckor sedan. Jag tyckte det lät riktigt illa i refrängen medans juryn satt och nästan höjde dom till skyarna. Då undrar man juh, låter det så fruktansvärt annorlunda in the arena än vad det gör through the tv? Eller är juryn på vissa plan helt inkompetenta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0