101029, 14.18

Tänk vad mycket man går miste om på grund av att man dömer på förhand eller har förutfattade meningar. I lördgas började ju programmet Så mycket bättre på tv4 och jag hade såklart sett reklamen innan och tänkt men hejja, kul program att sända en lördagskväll, lite sådär småirriterat. Och kanske inte helt oväntat så spenaderade jag INTE min kväll framför det programmet. Men så dagen efter råkade jag sitta vid teven när reprisen av det gick och både mamma och jag fastnade direkt. Hela programmet bara sprudlade av glädje, gemenskap, kärlek. Jag bara fylldes av dom här känslorna och programmet gjorde hela min dag. Sen är jag sjukt svag för  när människor gör covers på andra artisters låtar vilket i princip är vad det hela handlar om. Så jag säger bara det, döm aldrig någon eller något på förhand, även om det så bara handlar om ett tv-program.



Kommentarer
Postat av: becca

Sv: tack för din kommentar :-) allt bra? :-)

2010-10-29 @ 17:47:23
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0