100920, 01.23

Vart är Sverige påväg? Inte nog med att det röstades för fortsatt blå regering, det röstas även in ett främlingsfientligt parti i riksdagen. Jag är frukansvärt upprörd samtidigt som jag känner mej helt tom. Men i alla fall, ett stort tack till alla som just röstat för fyra år till av försämring för mej och många andra. Jag är er evigt tacksam att ni tog era stora egon med matchande plånböcler och gick iväg till vallokalerna för att lägga er röst. Jag är otroligt glad att ni bara tänkte på er själva och helt struntade i alla runt om er som lidit och plågats under dom senaste fyra åren. Det är precis dom egenskaper jag värderar allra högst, egoism och girighet. Sen tänker jag såhär, varför inte slänga ut alla sjuka och arbetslösa tillsammans med invandrarna så blir det så som ni vill ha det; ett svenskt Sverige med starka, friska, arbetande människor som minsann sliter ihop sina pengar. På så sätt slipper ni alla lata som bara går till soc och tigger. (Förtydligar att det ovanstående är ironi, på HÖG nivå).

Hörde förut en sverigedemokrat säga att Mona Sahlin som statsminister vore en total katastrof. Det enda som är en total katastrof det är väl att det nu sitter människor från ett parti med rötter i nynazismen i våran riksdag. Människor som lika gärna kunde ha samarbetat med Hitler sitter och får bestämma över oss. Jag tycker det är skrämmande och jag bär omkring på en ångestklump i magen. Ingen stor, men den finns där. Usch.

Jag skäms över att bo i samma land som alla er som idag lagt er röst på SD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0