110121, 23.26

Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle säga det här men efter ett avsnitt (ETT ENDA!!) av en för några år sedan mycket populär serie är jag fast. Jag, Gabrielle Maria Fredrika Henriksson före detta skorpion, numera våg (:O) erkänner; JAG HAR BÖRJAT KOLLA PÅ O.C ! Jag älskar serier och jag älskar teven. Det är en helt fantastisk uppfinning som jag aldrig skulle kunna (eller vilja) klara mej utan. Jag måste hitta en rik karl så jag kan få ligga hemma i min mörkt gråa soffa med svarta och limegröna kuddar om dagarna, med tv-dosan i ena handen och något fruktansvärt gott, onyttigt och kaloririkt i den andra. Hur underbart vore inte det ?

 

Kommentarer
Postat av: josephine

sv_: härligt :) nja är sjuk :/ haft en bra helg? :) kram

2011-01-24 @ 08:44:24
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: Sara

Min älsklingsserie :D

2011-01-30 @ 13:01:10
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0