Idol-final

Har just kollat på första delen av Idol-finalen ! Blir alltid nervös av nån anledning, fatta hur nervös jag skulle vara om jag var med om nått liknande.. Skulle nog dö i sånna fall, meeen det lär ju inte hända så det behöver jag inte oroa mej för ! ;) I alla fall så gnager den där jäkla ångest-känslan i magen.. Jag vet inte varför det är så jobbigt med avslut, även om det bara är avslut på en teve-serie så får jag nästan panik.. Nått man har levt med sen typ september som bara tar slut och så år man aldrig se dom människorna på samma sätt igen.. Jag kanske är dum i huvet eller nått men det är så jag känner och förresten så grundar sej säkert dom känslorna i nått annat.. Men vad ? Fatta hur det känns för deltagarna, dom måste ju känna en sån enorm tomhetskänsla så herregud.. Nej, nu tänker vi på nått annat ! Vi var på Lucia på Karro och Virginska förut idag, riktigt trevligt faktiskt ! Karros luciatåg var med sofistikerat, proffsigt, strikt och stilrent och Virginskas var mer på mellanstadienivå med tomtar och annat flum ! Bra båda två ! :)

Nu är det dags att återgå till teven för att se vem som vinner :S


Uppdatering efter Idol-finalen !

Jaa, vinnaren blev då Kevin som väntat även om jag lite smått hoppades på Alice eftersom hon gjorde vinnarlåten mycket, mycket bättre ! Ursäkta mej men årets vinnarlåt var den sämsta av alla, jag gillar alla dom andra men inte den här :S Sen att Kevins version blev som 1 kg smör gjorde ju inte saken bättre.. Meen, han var en värdig vinnare och nu är det över ! Till den stora frågan, HUR SKA MAN SPENDERA SINA FREDAGKVÄLLAR NU DÅ ? Asså det var nått speciellt med den här säsongen Idol, har den där känslan att jag inte vill kolla nästa år.. Plus att jag just nu har värsta ångesten, vad är det för fel ? Vilken normal människa får värsta ångesten för att ett teveprogram slutar ? Jag tillhör nog inte normal-facket så vi skyller på det ! Nu ska jag nog gå och lägga mej och hoppas på att ångesten är borta tills imorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0