KFG

Skulle till KFG för ett snabbt möte (trodde jag) vid 10 idag men ach så jag bedrog mej..
För det första kommer inte karlfaan förrän 10.45 efter vänat och letande från min sida. Sen var det massa krångel med skrivarn så jag fick skicka det som skulle skrivas ut till honom så att han fick skriva ut det och då funkade inte det.. I alla fall så gav han mej en mal för hur jag skulle lägga upp min ansökan så jag satte mej i datasalen och började. Runt tolv kommer han och frågar om jag är klar, vilket jag inte är.. Då säger han att han ska gå på lunch så jag kan vänta där tills han kommer tillbaka så att han kan läsa igenom och fixa till det jag skrivit.. Så jag sitter där och fixar klart och väntar och väntar och väntar.. 13.30 lyckas han masa sej tillbaka till datasalen för att hjälpa mej.. Det första han säger är; "Du är ju grymt, det här är skitbra!" Efter att han har "kollat igenom och fixat det sista" ser ansökan inte ett dugg ut som jag skrev den (dock inte en förändring till det sämre men ändå, min ansökan lixom..) Han är klar med fixandet kanske 14.10 så ska han spara det så att jag kan skicka det till min mejl och så stänger han ner programmet. När han sen ska öppna det han sparat ligger mitt gamla cv där, inget annat.. Alltså har jag suttit på KFG sen klockan 10 för att få mitt cv omgjort och raderat, TACK ! Det gjorde min dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0