Annandag födelsedag

Idag kom resten av familjen Henriksson + Ronja och Danne hit för att fira ingen mindre än mej ! Först öppnade vi lite paket, eller vi och vi, JAAG öppnade MIIINA paket som bland annat innehöll en helårsprenumeration som min kära syster Isabelle "jag har BARA 27000 på mitt konto" ! ;) Trevligt, då blir man påmind om sin 19.e födelsedag (som iofs inte borde få räknas som födelsedag :P) 2 ggr i månaden i 1 år framöver ! Sen fikade vi en massa gott och hade det allmänt trevligt ! Efter en stund blev Marri uttråkad och satte sej och gjorde en mycket givande tipspromenad som tog liiite längre tid för vissa än för andra ! ;) Det är tur man har galen fantasi och barnasinne när man har ett så tråkigt liv som vi ! ;) Blev i alla fall en lyckad eftermiddag med mycket skratt ! Och nu blir det back to reality och ännu en tråkig och ensam vecka .. Får försöka behålla lite av den positiva känslan som infunnit sej i min kropp under hela helgen ! :)
Bilder kommer upp senare, antingen här eller på bdb (ExoticThrill) !

Fick reda på en hemsk sak igår, att en gammal klasskompis till mej dött.. Kände honom inte direkt men det är hemskt ändå, att nån i lilla Finnerödja dör, det händer lixom inte känns det som.. R.I.P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0