Back to reality

Tittade traditionsensligt på Stjärnor på is förut och jag måste säga att jag är liiite för insatt;
1. Jag blir skitförbannad när Markus Fagervall snubblar pga sina kläder och får jättelåga poäng..
2. Jag skrek, hoppade och studsade när han i sitt andra åk fick den första 6.0 (som tippat iofs)
3. Jag bytte kanal med arga ord, mot familjens vilja när världens sötaste Josefin åkte ut..
Som sagt liiite för insatt och liiite för mycket känslor för att det ska ligga på en normal nivå tror jag ! ;)

Dagen har förövrigt varit så pass rolig att jag känner lite som att jag inte vill tillbaka till verkligheten.. Började med öppet hus på Virginschool, kollade på Marri när hon sjöng med kören, när hon fixade håret på Ronja plus en massa annat ! Riktigt trevligt, får bara hatkänslor mot mej själv för att jag slösade bort 3 år av mitt liv på en linje jag trodde att jag ville gå när det egentligen bara var skolan jag gillade.. Jag hade kunnat gjort nått bra som inte hade försatt mej i situationen jag är i nu, arbetslös och utan utbildning.. Men för att återgå till det positiva med dagen ! När vi kom hem gick jag och mötte Jonas som äntligen kom hem från Gotland ! <3 Och så bjöd pappa på pizza ! När Finnerödjaborna hade åkt hem tog vi Hallsbergsbor en trevlig promenad i det (tröts snön) rätt härliga värdret ! Ibland kan jag hålla med om att det inte finns några dåliga väder, bara dåliga kläder och kvällen till ära var kläderna inte dåliga utan varma heela promenaden ! ;) Som jag skrivit lite längre upp känner jag att jag inte vill tillbaka till verkligheten och verkligheten för mej innebär jobbaktivitetfaanskapskit på måndag vilket jag helst inte vill tänka på men det verkar omöjligt att få ut ur huvet.. Även om jag inte hela, hela tiden tänker på det så känns det hela tiden som att nått stör mej, som att nått gnager i mej.. Det värsta är nog egentligen att jag inte vet vad som kommer hända där, vad för slags aktiviteter det kommer bli.. Information kan jag väl sitta och lyssna på utan problem men tänk om det blir nått annat ? Lära känna leker = DÖDEN !! Jag vill bara att det ska vara över så jag kan få vara ifred, för det kan ju bara dröja upp til 6 månader.. Hehe, klarar inte ens att vara positiv i ett helt blogginlägg, grattis !

Angående gårdagens inlägg gnager dom tankarna fortfarande i mitt huvud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0