The helg is over

Då är helgen så gott som över, söndagen börjar gå mot sitt slut och trots att jag har varit arbetslös sen i somras så känner jag fortfarande av den där hemska söndagsångesten.. Fast från och med nästa söndag kommer jag känna den av en anledning, helvetesjobbaktivitetskiten.. Tänk om jag blir fast där i 6 jävla månader ? Jag står inte ut, vill tjuta av bara tanken.. I alla fall, den här helgen har Jonas varit i Ludvika på boxningstävling ! Dock förlorade han mot den 30 kilo tyngre motståndaren men han blev absolut inte utklassad och han var väldigt nöjd efteråt ! Är stolt över honom även om jag inte riktigt gillar det här med boxning.. Nu är han på Gotland med Fredrik och blir kvar där en vecka, saknar honom redan.. Men jag får sällskap av min äldre syster den här veckan så jag blir inte ensam hela dagarna iaf ! Och som sagt så är ju det här min sista vecka i frihet så den ska jag faan i mej njuta av.. Jag lovar och svär att om jag en dag får/vinner en massa pengar ska jag ALDRIG NÅNSIN MER vara i kontakt med vare sej arbetsförmedlingen eller socialen..

Jag älskar Jonas Andreas Gustavsson ♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0