Torsdag

Vaknade och var nervös inför mötet på soc så får jag reda på att tanta var sjuk å mötet var inställt  "/ Nervös in the onödan.. Men jag var ganska duktig och utsatte mej för en del jobbiga situationer ändå, först gick jag till workingförmedlingen för att redovisa mina sökta jobb, sen ringde jag soc för att få en ny tid plus att jag gick till Ica och lämnade in en jobbansökan, DUKTIG GABRIELLE ! *klapp på axeln* Jag kanske kan lära mej att möta folk tillslut, eller möta och prata med dom kan jag väl men inte utan hjärtklappning, hettningar och andra fysiska besvär.. Jonas, Mamma och jag har även varit en sväng till Marieberg ! Kände faan knappt igen mej, eller jag kände igen mej men skulle snarare ha trott att jag var inne på Krämarn ! ;) Men det var kul med lite nya affärer iaf ! Dock krossades mammas hand i bildörren innan vi åkte så jag vet inte hur mycket hon njöt av upplevelsen ! ;)

Tack gode gud att man får äta godis imorn !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0