Positiviteten flödar

Känner mej riktigt positiv idag så det här köret med "positiva inlägg" blir nog inte så svårt idag ! ;) Jag och Isabelle var inne på Marieberg (tredje gången på en och samma vecka för min del) en stund förut och sen drog vi till dansen ! Var riktigt kul måste jag säga, kommer stå allra längts fram på avslutningen ! :):) Då höjs ens självförtroende en smula ! ;)
På tal om Marieberg så skulle jag lätt kunna spendera 10 000 spänn där ! När jag får min första lön (eller kanske OM jag nånsin får min första lön) ska jag dra dit å bara handla upp alla pengar, en gång i mitt liv vill jag kunna göra så ! Jag är liiite besatt i kläder om jag ska vara ärlig ! Men asså det säger ju så mycket om en själv och vem man är, har man hittat sin klädstil så har man enligt mej hittat sej själv ! För mej som är så jäkla blyg och feg hjälper det otroligt mycket att ta på sej kläder som man känner sej bekväm i, som känns som jag ! Ett tips till blyga människor ! ;)

Nu ska jag duscha och sen trösta min lilla pluttpojke Jonas, han var så glad för att han fått en motstånader till helgens boxningstävling men när han kom till träningen idag fick han reda på att hans motståndare antagligen inte skulle komma.. Så var lite lessen/besviken/arg/pissed off när han kom hem :( Förståligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0