Tvära kast

Nu försvann all min positivitet åt helvete.. Kom nyss hem från Arbetsförmedlingen och nu är jag inksriven i den här jävla jobbgarantin för unga vilket innebär att jag nästa måndag börjar med nån jävla aktivitet inne i Örebro som är på heltid och ger mej ca 2500 kronor.. Eller mej, snarare mamma.. Så måste jag lägga ut mina stackars pengar (som iofs typ inte ens finns) på ett jävla pendlarkort så att jag kan ta mej dit varje dag.. Yippie, ska verkligen bli jättekul och det kommer säkert bli väääldigt många positiva blogginlägg framöver.. Varför kan man inte bara få vara ifred ? Eller det får man men då får man inte ett öre istället.. Och samtidigt som man på heltid går på den där jävla skiten ska man försöka hitta ett jobb oxå.. Jag hatar dom som har bestämt det här.. Som sagt, jag vill bara få vara ifred från alla jävla människor som tjatar och frågar, ge mej ett jobb istället
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0