Utan värde

Har just suttit och tittat på Idol som handlade om kärlek, kärlek och KÄRLEK vilket kanske borde ha gjort en glad men jag blir bara lessen.. Man ser alla sitta där och berätta om sina vänner som betyder så mycket och som alltid finns där för dom och så kommer jag att tänka på att jag inte har nån sån.. Jag har ingen (förutom Jonas) som vet allt om mej, jag har ingen som jag kan säga att vi har känt varandra hela livet.. Jag tänker då på om det beror på mej ? Det måste ju nästan göra det för hur kan alla människor ha fel ? Det får mej i alla fall att känna mej totalt jäkla värdelös.. Jag hatar att alltid känna mej så jävla ensam, att aldrig ha nån att ringa i svåra stunder, alltid tynga ner Jonas med all skit eller bara hålla det inom mej.. Jag vill bara ha nån som kan älska mej för den jag är, även om jag är sur ibland, även om jag bryr mej för mycket och även om jag vill träffas varje dag.. Finns det ingen sån ?

Vill bara lägga till en sak till gårdagens inlägg om diksriminering, en mening från en låt som passar så bra;
What good is the world if we can all fit in ?
från EMD:s underbara låt Alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0