Jävla skit

Nu fick jag värsta ångestattacken över den här jävla skiten som börjar på måndag.. Jag vill verkligen inte dit ! Tänk om jag blir fast där i 6 jävla månader ? Tänk om ? Mitt liv kunde lika gärna vara slut.. Va faan kan man inte bara få vara ifred för ? Ge mej ett jävla jobb istället för å tvinga iväg mej på nått jäkla helvetesfaanskap.. Pratade med en gammal klasskamrat förut som nyss hade varit på Arbetsförmedlingen, till henne hade dom sagt att det finns alltid jobb ! Mmm visst, det är ju lätt för dom å säga som bara sitter där å skickar folk på faanskapsaktiviteter.. Jag har varit arbetslös sen juli och har sökt kanske 50 jobb (vet inte exakt) men inte fått ett enda napp (inte ens ett nej tack).. Finns ju sånna som gått arbetslösa ännu längre och som har sökt ännu fler jobb.. Så det är nog inte helt sant, att det alltid finns jobb.. Eller det är klart att det finns jobb för vissa, på arbetsförmedlingens hemsida söker dom ju massa jobb men det är ju bara sånna som kräver utbildning och erfarenhet, hur ska en sån som jag ha en chans där ? Så visst finns det jobb men inte åt alla.. Det är väl bara att börja plugga då, leva på faan existensminimum i 50 år för att sen gå och hoppas på att det man utbildat sej till behövs just då.. Jävla skit, JÄVLA SKIT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0