34 månader <3

     

Idag firar jag och min Sugartip 34 månader ! DET är lång tid ! ;) Känns lixom som att det alltid varit vi, kan inte minnas hur det var innan vi träffades ! Jonas är ju lixom en del av våran familj nu, som en bror för Isabelle och Marri och som en son för mamma ! Om man då tänker efter så blir våran relation lite konstig, min mamma är som hans mamma vilket gör att vi är som både syskon och som ett par ! ;) I alla fall, min och Jonas dag idag <3 Vårat förhållande har inte alltid varit perfekt, det har gått (och går fortfarande) upp och ner vilket antagligen bara är hälsosamt, vore nästan läskigt om man alltid hade den där nyförälskade känslan och allt bara var glatt och gulligt ! Men det är skönt att alltid ha nån vid sin sida för det kan jag säga att det har jag inte många av, jag har faktiskt ingen annan ! Då är det skönt att ha en person som man vet tycker om en även om man ibland är krävande, jobbig, gnällig, elak, sur, tjatig för när man inte har nån, hur kan man då veta om det är fel på en själv eller på alla andra ? Men eftersom jag i alla fall har Jonas så kan jag ju inte vara helt bakom flötet !

Nu ska jag sticka iväg och handla innan affären stänger !




Kommentarer
Postat av: Jonas

Nej det är nog snarare jag som är bakom flötet :P skojar bara, älskar dig sötnos <3

2008-10-27 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0