Lyckad kväll

AAAAAAAAAAAAAAAAAH ! Har precis varit typ 20 meter från DANNY och dom andra grabbsen i EMD ! ;) Det var ju oktoberfest här i Hallsberg och då var dom + lite andra artister här och uppträde ! Marri gick fram å tog kort på Danny och sej tillsammans men feg som jag är vågade jag inte följa med ..  Var förresten för ful för att överhuvudtaget visas bland folk, ofta jag skulle visat mej för the one and only DANNY lixom ! ;) Men wtf, har sett männskan live och det räcker långt !

Ursäkta min fjortishysteri ! ;)


Men nu känner jag att jag behöver lägga mej, har feber, ont i hela nacken och ryggen men som rubriken tydligt säger så blev kvällen lyckad, kommer drömma sött ikväll ! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0