Tisdag

Idag har jag varit på ett sånt där otroligt roligt och givande möte på arbetsförmedlingen ! NOT ! Karln sa typ exakt samma sak som förra gången jag var där och som jag då visste redan innan ! :S Asså dom lär inte ha mycket att göra där på Arbetsförmedlingen eftersom dom måste hitta på en massa skit.. 4 bortkastade timmar ! Så förekom det ju så klart en massa pinsamheter och sånna där jobbiga saker när man måste använda sin mun så när jag kom hem var jag helt slut och hade nästan värk i ryggen av att jag varit nervös och spänd inför skiten.. Men jag överlevde och gjorde inte bort mej en enda gång så jag är allt lite stolt ! :) Sen gick jag ut en lång promenad och när jag kom hem lagade jag mat och kollade på One Tree Hill ! Så nu är jag riktigt lycklig och jag hoppas att det håller i sej hela kvällen ! :)

Fast det största irritationsmomentet i morse var att EMD var med på Rix Morgonzoo som numera sänds på tv som jag självklart missade på grund av arbetsförmedlingen ;( Måste säga att jag längtar efter att slippa dom, gör nästan vad som helst.. Jag funderar ärligt på att plugga, läsa teckenspråk ! Jag vill inte påbörja en 4 år lång tolkutbildning än så jag börjar nog med 1 år lång teckenspråkskurs för då kan jag läsa till tolk sen ändå ! Det enda negativa med tolkyrket är att man måste ha mörka, enfärgade (tråkiga) kläder vilket egentligen inte är jag.. Hrmm.. Tål att funderas på ! ;)

Nu sitter Jonas och kollar Sagan om ringen 2, om man skulle ta å ge den en chans kanske ? Tro det eller ej men jag har ALDRIG sett en hel Sagan om ringen film ! Jag tycker inte att dom verkar värst bra ! Sagan om ringen är ju typ kult nuförtiden ! ;) Jag kanske är knäpp, jag vet inte men så är det iaf ! :P

3 doors down med Here without you är läskigt bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0