Home sweet home

Då var man hemma från minisemestern i Finnerödja ! ;) Kan inte beskriva hur skönt det känns att vara hemma med värme, varmvatten, sina egna saker ! Fast det var samtidigt otroligt skönt att komma bort och få slippa statslivet ett tag ! ;) Hade sett fram emot dansen som faan i kväll, så blir jag sjuk.. Hade feber och halsont och absolut nada till dansen .. "/ Meeen det går la över innan jag ska gifta mej, som min mormor skulle ha sagt !

Är stolt över att jag klarade av mina små utmaningar idag ! Klarade av dom riktigt bra till och med ! :) Sen blev ju inte resultatet det man hade hoppats och socialen har ännu en gång bevisat för mej att det är ett jävla skitställe som inte ger hjälp till någon förutom alkoholister och före detta fängelsekunder.. Dom kan lika gärna lägga ner hela skiten ! Jag förstår att sånna där socialsekreterare (eller vad dom nu är) blir hotade, jag menar inte att det är rätt men det är förståligt när folk kan sitta där å vara så jävla otrevliga och dryga och nästan håna en.. Dom kan få en att känna sej så jäkla ynklig så fy faan åt det.. Som sagt, lägg ner skiten !


Över till mer positiva saker, Hallsbergsmarkén imorn + att EMD kommer till Hallsberg ! Och det är fredag vilket innebär GODISDAG ! Efter 4 dagars plågande ! Har nämligen helt slutat med godis och kakor på veckorna, är inne på andra veckan nu och jag har hört att det är den värsta veckan :S Men det är bra att lära sej lite självdisciplin ! Nu ska jag ta mej en dusch och sen får vi se om det blir nån film med Jonas eller nått !


Ana Johnson - Don't cry for pain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0