Jag säger upp mej

Fick nyss reda på att INGEN kommer vara hemma på min födelsedag.. Kommer få sitta här ensam som alla andra jävla dagar.. Ser jag verkligen fram emot.. Blir som för Isabelle, hon anser att hennes 22:a födelsedag aldrig blivit av på grund av att folk jobba å ingen kunde komma osv, kommer bli samma för mej, kommer förbli 18 tills jag fyller 20 nästa år ! ;) Nej men ärligt, det är så jävla tråkigt.. Hatar allt som har med vuxenlivet att göra, alla måste jobba å hålla på.. Varför kan man inte bara få ha kul hela livet ? Jag ska faan i mej säga upp mej från vuxenlivet..

Idag har vi delat ut reklam i några timmar, skönt med lite motion faktiskt ! ;) Nu hade jag tänkt dra med mej Jonas ut på en megalång promenad vilket han inte vet om än och när jag säger det till honom blir han säkert jätteglad (NOT) ! :P Senare blir det godis och Stjärnor på is ! Hoppas att det går en Beck-film ikväll oxå ! Trevligt värre !





EMD är så jäkla snygga, eller delar av dom iaf ! ;) Både öron och ögongodis där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0