Somrarna i Finnerödja

Jag satt å kollade på lite gamla bilder på datorn här i Finnerödja och massa minnen bara kom tillbaka från somrarna som spenderades i Finnerödja ! Det började 2003 eller 2004, vi, gänget som då bestog av mej, Isabelle, Danne, Ronja och Madde, hängde nästan jämt hemma hos Danne och så gick vi runt i Finnerödja på alla gator, precis överallt och vi gick på alla fotbollsmatcher som Finnerödja IF spelade ! ;) Folk tyckte säkert att vi var knäppa men det kvittade då, för jag visste inte om det ! 2005 var en skaplig sommar, min vänskap med Madde tog slut men då kom Frida Carlen in i gänget och om jag inte minns fel så hade vi askul ! :) Vi cyklade mycket den sommaren vet jag, till sjön och till Finnerödja, och det slutade med några tår inkörda i framhjulet :S Sommaren 2006 började bra och vi hade askul med en person som kanske inte vill bli nämnd men som på den tiden var hur go som helst ! Sen slutade sommaren i tragedi, krossade hjärtan och svek från dom man minst trodde skulle svika.. Jag orkar inte gå in på en massa detaljer men det hände en massa skit och jag tror inte att våran familj riktigt har återhämtat sej från det än faktiskt.. Som jag upplever det var det då som livet började gå utför.. Jag tror att den här personen fick många att vända sej emot oss, jag vet ju iofs inte vad folk tyckte och tänkte innan men vid den här tiden var många duktiga på att säga och visa vad dom tyckte.. Sommaren 07 kom en annan person (som kanske inte heller vill bli namnnämnd) in i våran familj och blev till en av oss (nej vi adopterade honom inte :P) ! Jag tror att han betydde nått för alla i familjen, jag vet att han betydde nått för mej, han kändes som en bror ! Sen blev allt som det blev och han försvann oxå från oss vilket oxå ledde till en tragedi ..

03 eller 04 (minns inte) kändes det som att mitt liv började, jag mådde bra och var lycklig ! Tänk att en enda sommar kan förändra ens liv så kollosalt ! Jag saknar allt, som faan.. Inte helvetet och all skit utan alla roliga och glada stunder.. Just nu väntar jag bara på en vändpunkt, en sommar till kanske ?

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0