Hur lyckas man i livet ?

Jag vill verkligen lyckas här i livet men jag vet inte hur man gör.. Hur gör man för att nå dit man vill ? Vet jag ens vart jag vill ? Nej och det är nog det största problemet.. Det är inte lätt att välja när det finns så otroligt mycket ! Mamma brukar säga till mej att jag skulle klara vad som helst, jaha ? Det gör ju inte saken lättare precis ! ;) Det känns som att jag slösade bort mina (om jag får skryta lite) ganska höga slutbetyg från nian på en linje där intagningspoängen typ inte ens existerar och en linje som dessutom inte ger nått i längden, det är ju därför jag sitter här nu utan jobb.. Skit också !

Jag älskar min Jonie Ponie ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Och jag älskar dig stumpis <3

2008-10-13 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0