Måndag


Nu ska jag kolla på dokumentären om Berny Pålsson ! Jag bara älskar Vingklippt ängel, hur man nu kan älska något så hemskt ? Men hon får lixom det hemska att låta så poetiskt och vackert och man blir verkligen berörd, JAG blir berörd . Fast samtidigt känner jag såhär, jag sitter å klagar över att jag känner mej deppig och allmänt nere, hur mår då inte en människa som hon ? Jag förstår att man tar till saker som rakblad för att överhuvudtaget överleva, det finns stunder när jag kan känna att jag inte vet vad jag ska ta mej till och bara vill ge upp.. Aldrig att jag skulle skära mej eller på andra sätt skada mej, det är jag för feg för men man kan ibland önska attdet fanns en avstängningsknapp som man kunde trycka på ibland .. Nu låter det som att jag är värsta självmordsbenägen och så är inte fallet, absolut inte men man har ju sina mörkare stunder .. Längtar efter mer ljus, jag behöver ljus .. Enda ljuset i mitt liv stavas Jonas Andreas Gustavsson, utan honom ingen Gabrielle ! <3

Men är det inte ändå ganska otroligt hur starka vissa människor är ? Det är klart att t ex Berny har men kvar i hela sitt liv men att hon trots allt verkar kunna gå vidare i sitt liv ! Hur mycket klarar en människokropp egentligen av ?
Fascinerande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0