090401

Har varit på semester i Finnerödja (vikken semester oxå :S) sen i söndags, därav den dåliga uppdateringen ! Men måste säga att läsarantalet var förvånansvärt högt ändå ! ;) Har faan inte gjort mycket i Finnerödja om jag ska vara ärlig, lyckades ju såklart passa in så att jag åkte hem när det fina vädret kom men wtf, inget blir som man har tänkt sej så ! Fast jag kom å tänka på en sak när jag var i Finnerödja.. Folk har ju alltid varit så emot oss på grund av våra "annorlunda" namn och vårat rosa hus och allt vad det nu var, och jag skulle så jävla gärna vilja veta varför ? Varför är syskon som heter Isabelle, Gabrielle och Marielle sämre än några som heter Linda, Maria och Sofia ? Ursäkta att våra föräldrar döpte oss så, det var inte meningen att såra nån.. Det är ju bara så jäkla idiotiskt ! Och töntigt, riktigt jävla töntigt ! Och varför skulle vi vara mer annorlunda än andra för att vårat hus är målat rosa ? Den färgen är inte dyrare än vanlig jävla rödfärg så varsågoda, det är bara å köpa ! Folk tror tydligen också att vi tror att vi är förmer än andra och att vi har varit typ bortskämda, pga samma anledningar som ovan och det är så jävla fel.. Våra föräldrar ville ha ett rosa hus och dom ville döpa oss till annorlunda namn men jag kan säga att vi nog faan i mej var dom fattigaste i hela Finnerödja, topp 3 på listan iaf ! Våran mamma hade bra smak och kunde klä oss, med vanliga reakläder fårn HM och Ellos, det är allt ! Så om man då sammanfattar det här så framkommer det tydligt att skitsnack beror till största del på avundsjuka och okunskap så om alla puckon därute börjar tänka efter och lära känna folk INNAN man öppnar käften så kanske sånna här misstag skulle kunna undvikas i fortsättningen ! Det gör lixom ont.. Att gå in där i affärn i Fdja eller på macken, och hälsa på leende människor som kanske i nästa sekund står och snackar skit med grannen om oss, det vet man ju inte.. Vem som tycker vad lixom.. Finnerödja är en jävla håla ! Egentligen ! Fast det gör ändå ont..

Jaa, det var väl ungefär det jag tänkte på medans jag var i Finnerödja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0