090418

Jag har verkligen inget intressant att skriva om i min blogg.. Det händer ju lixom inget i mitt liv.. Visst, jag kan sitta å skriva saker som "imorse gick Nova och jag en halvtimmespromenad och hon bajsade jättemycket" eller "förut plockade jag in disken i maskinen och skalade potatis", för ungefär så intressant är mitt liv just nu ! Det är ju precis sånt man vill läsa i en blogg, NOT ! Så om någon undrar varför det inte skrivs så himla ofta så är det anledningen !

Den här dagen har väl sett något annorlunda ut iaf ! Jonas och jag har faktiskt varit riktigt hurtiga idag ! Vi började med reklamutdelningen, sen en promenad med Nova och sen en inlinestur ! Så nu har man gjort sej förtjänt av lite godis ! ;) På tal om godis så bad jag Jonas att gömma undan lite av mitt godis förra veckan för det skulle känts väldigt dumt om alt det varit uppätet på en helg.. Så bad jag honom ta fram det igår, då säger smarthjärnan att det gömde han i Finnerödja ! Nog för att det var ett bra gömtälle men det skule göra sej bättre i min mage den här helgen ! ;) Jaja, så kan det vara ! Det var väl helt enkelt inte meningen att jag skulle äta det den här helgen, lr vad tror du Jonas ? Kanske beror på slumpen eller bara helt vanlig otur ?


Kommentarer
Postat av: Besibajs

Oj en omgörning :O:P trevligt :)

jomen äre inte precis sånt folk vill höra ?

om dina promenader me Nova ? Va som händer i Hem t grisen ? :P mera sånt ;P

2009-04-19 @ 00:27:48
Postat av: Besi

D hände nåt cp så d kan hända att du har 2 nästan likadana kommentarer från mig nu men jaja :P

Oj en omgärning :O:P va trevligt :)Men äre inte precis sånt som folk vill läsa om ? dina promenader me Nova ? va som händer i Hem t grisen varje dag ? mera sånt :P haha

2009-04-19 @ 00:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0