090423

Jag är rädd.. Jag ska göra ett splitthopp på dansavslutningen :O Alldeles själv !! Asså, nu lät det som att nån brukar hjälpa mej och lyfta upp mej men jag menar att jag, ensam, endast jag i gruppen ska göra ett splitthopp medans alla andra ligger ner ! Tänk om jag misslyckas ? :S Neej då, jag är inte så jädra nervös egentligen.. Snarare hedrad ! ;) Det blir nog bra i slutändan, och blir det inte det så får jag väl ta mitt pick och pack och fly till okänd ort ! :P

Sen har jag en annan sak att säga, nämligen att alla borde läsa boken Syskonkärlek ! Den är sjuukt bra och jag skulle kunna läsa den från pärm till pärm om och om igen ! Fast slutet är ju inte det man hoppas på, får värsta hemska känslan.. Men nu ska jag inte avslöja nått utan, LÄS DEN !

Kommentarer
Postat av: martha

om mdu måste fly till okänd ort hänger jag med!

2009-04-25 @ 15:36:28
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0