090805, 21.17

Idag har det varit helt underbart väder, så någon tid över för datorn har inte funnits! Sen skrev jag ju i något tidigare inlägg att jag bestämt mej för att leva ett hälsosammare liv och med det har det väl gått sisådär, får jag väl lov att erkänna.. I går käkade jag lite ostbågar på kvällen, jag kunde lixom inte stå emot frestelsen. Och idag, när jag stog och lagade mat kände jag hur hungrig jag var och dum som jag är slängde jag i mej några ostbågar då också.. MEN, jag har varit ute och gått drygt två timmar/dag både igår och idag (och typ varje dag annars också) plus att jag gjort lite styrketräning här hemma också, så helt olydig har jag inte varit! ;) Det bästa är faktiskt att inte ha några sötsaker och onyttigheter hemma, för har man det då blir man på något sätt mer sugen, i alla fall jag! Jag känner mej mer dum om jag går ner till affären och köper onyttigheterna än om dom redan råkar finnas hemma, faktiskt! Nej, nu ska jag gå ironiskt nog gå och kolla på Sugar Rush!

Kommentarer
Postat av: SANNAH

jag brukar göra småå hål som jag drar i. Men jag ska försöka få ihop nåt typ av videoinlägg om det, för det är så himla många som undrar. :D I helgen kanske det blir=)

2009-08-05 @ 23:57:27
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: valpen

tack för gratulationen :)

2009-08-06 @ 13:31:54
URL: http://www.valpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0