090808, 15.22

Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mej. Hade planerat att gå ut med reklam skapligt tidigt vilket jag gjorde men när jag väl var ute fick jag sån fruktansvärd mensvärk att mamma fick åka och hämta mej, kanske en kilometer från vårat hem.. Det var jätteobehagligt, hade skitont, blev nästan lite yr och halvt svimfärdig, kallsvettades samtidigt som det var fruktansvärt varmt, blev helt skakis och vesmesig i hela kroppen! Sen låg i alla fall jag här hemma i soffan tills ganska nyligen och nu känner jag mej något bättre. Dock känns det som att någon har sparkat mej med all sin kraft i magen 25 gånger, helt öm och mörbultad.. Så nu har ju större delar av den här dagen försvunnit till ingen nytta! Min pappa fyller i alla fall år imorgon så jag ska sätta mej och göra ett kort till honom, älskar att pyssla med sånt där! ;)


Här är bland annat en skapelse (som jag inte är sådär supernöjd med precis..) som min äldre syster
fick när hon fyllde! Önskar dock att jag kunde skriva lite snyggare..


Kommentarer
Postat av: Den äldre systern

D va väl skitsnyggt skrivet :)

2009-08-08 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0