090812, 23.27

Idag har jag varit sådär sjukt trött så jag har velat gå och lägga mej nästan hela dagen.. Men i alla fall så skulle jag egentligen på ett möte på Arbetsförmedlingen idag, angående KFG som tydligen ska lägga ner sin verksamhet, men så gick jag dit tidigare idag och frågade varför det berör mej eftersom jag slutade där i maj. Han som jag pratade med fattade inte varför jag hade fått kallelsen och sa att jag inte behövde gå dit! SKönt det! Hoppas bara inte det blir nått skit med det nu, att jag får ett hotbrev om att min ersättning blir indragen eller nått.. Sen har mamma och jag ägnat dagen åt att röja upp här hemma så nu vågar vi ta hit gäster igen! ;) Sen orkade vi inte laga någon mat så vi lyxade till med Donken och avslutade sen kvällen med en promenad! Fast det var nästan lite ångestfyllt eftersom man nu känner hur kallt det börjar bli på kvällarna vilket tyder på att vintern bara kommer närmre och närmre.. På tal om det så måste jag köpa mej en vinterjacka och jävligt varma vinterskor :S Asså usch, jag ser verkligen inte fram emot vintern, hur ska jag överleva? Varför är inte vi som djuren som kan gå i ide och sen vakna upp när våren är på ingång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0