090820, 23.00

Dålig uppdatering på hög nivå, det är vad min blogg har råkat ut för! Har varit nere hos pappa sen i går så det har inte funnits så mycket tid över för bloggande, men nu är jag hemma igen! Och dagens ämne är väl ganska självklart, Usain Bolt och hans andra världsrekord för veckan! Han är faan helt fenomenal asså, han är grym! Han bara krossar allt motstånd, eller förresten, kallas det ens motstånd om det i ett 200 meterslopp ligger 25 meter efter vid mållinjen? Jag tror inte det! ;) Han är verkligen i en klass för sej och det är sjukt grymt att kolla på, skulle ge mycket för att få uppleva det live! Hade även sett fram emot Emma Greens höjdhopp eftersom det såg bra ut i kvalet men det sket sej ganska tidigt och hon slutade sjua.. Men jag såg att det gått riktigt bra för en av våra 10-kampskillar och Alhaji Jeng tog sej vidare från stavhoppskvalet idag plus att Linus Törnblad hoppar i höjdfinalen imorgon! Och som avslut på hela tävligen springer Usain Bolt stafett 4x100! Så det är lite att se fram emot! ;) Såg även att det är Finnkampen nästa helg! :) Men säg inte det till min mamma för då blir hon galen, hon är nämligen inte lika friidrottsintresserad som jag! ;)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tack snälla!

hoppas att det går bra i friidrotten :-), är inte heller det minsta intresserad så jag är som din mamma här hemma när mannen vill titta haha..

2009-08-21 @ 08:27:37
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: *Em

Hej :) Allt bra med dig?

2009-08-21 @ 19:03:54
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0